Відображення інноваційної діяльності вчителя в його персональному сайті
Робота присвячена розкриттю основних завдань, які ефективно вирішуються за допомогою вчительського сайту, визначенню ключових критеріїв персонального сайту. Створення персональних сайтів педагогів освітніх установ, продиктована часом і вимогами держави, викладеними у нормативних документах. Можливості використання персональних сайтів ще не достатньо вивчені. Хоча вже сьогодні можна відзначити, що робота з персональними сайтами дає можливість розвитку інформаційно-комунікаційних компетенцій педагогів. Сайти стають прообразом електронного Портфоліо вчителя, візитною карткою педагога та його педагогічної діяльності. В роботі визначено цілі, які переслідує створення персонального сайту та проаналізовано можливості які отримує вчитель, створюючи персональний інтернет-ресурс. Проаналізовано ресурси та інструменти для створення свого Інтернет - представництва і використання його в освітньому процесі. В роботі описано власний сайт вчителя німецької мови та виділено ряд переваг застосування його в педагогічній практиці. читати далі
В. О. Сухомлинський про розвиток творчої особистості школярів: індивідуальний та диференційований підхід
У статті на основі аналізу наукового доробку В.Сухомлинського розкрито особливості розвитку творчої особистості школярів. Стаття присвячена дослідженню ідей В.Сухомлинського щодо її формування та їх розвитку в педагогічній теорії та практиці сучасної школи, визначено суть поняття «творчість» як педагогічної категорії; висвітлено шляхи й засоби формування творчої особистості школяра. читати далі
Підручник, як основний носій змісту освіти і засіб навчання
Сучасний період розвитку методики викладання іноземної мови характеризується підвищеним інтересом науковців і практиків до підручника іноземної мови. Пояснюється це насамперед тим, що підручник є основним засобом навчання, невід'ємним компонентом навчального процесу. читати далі