Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 573
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
«Формування ключових компетентностей на уроках німецької мови через застосування інноваційних технологій»
 
Педагогічний стаж – 24 роки.
Учителем німецької мови працюю 24 роки.
«Освіті необхідно формувати компетентну особистість, що легко вписуватиметься в суспільство XXІ століття»
Освіта у сучасній Європі розуміється як засіб розвитку самосвідомості цивілізації, опанування основ філософії та інших наук, ознайомлення із найважливішими творами мистецтва і літератури. Основне завдання освіти в умовах полікультурного соціуму об’єднаної Європи полягає у формуванні та розвитку особистості.
Здатність послуговуватися кількома іноземними мовами в наш час зумовлена не тільки економічними, але значною мірою і загальноосвітніми факторами політичного та культурного розвитку особистості. Тому багатомовність є невід’ємною рисою сьогоднішніх і майбутніх громадян. В умовах багатомовного та полікультурного суспільства галузь навчання іноземних мов має задовольняти потреби багатьох мільйонів громадян, створити необхідні умови для особистісно зорієнтованого навчання іншомовному спілкуванню, в основі якого є учень із власними потребами та інтересами. Особливість сьогоднішньої демократичної школи — її відкритість. У формуванні, розвитку, в оцінюванні діяльності школи її керівники, вчителі, батьки учнів і самі учні беруть участь як партнери, які однаковою мірою зацікавлені в якісній школі.
 Бо нинішня школа — то завтрашнє суспільство, а компетентнісний підхід в освіті – необхідна умова нинішньої школи.
За свою багаторічну роботу я зіткнулася з багатьма проблемами:
 
  • відсутність чіткого бачення учнями найближчих і далеких перспектив і шляхів їх досягнення; 
  •  недостатня мотивація ü недостатня кількість часу для інтенсивного навчання іноземної мови; 
  •  безсистемні знання з лінгвокраїнознавства; 
  •  відсутність систематизованого краєзнавчого матеріалу у змісті навчання, без якого неможливо сформувати готовність учнів до вступу в діалог культур і до комунікації на міжкультурному рівні.
  • У ході пошуку шляхів вирішення даних проблем я прийшла до висновку, що розв'язати їх можна шляхом формування соціокультурної комунікативної компетенції у навчанні і вихованні учнів.  Читати далі,   натиснувши ТУТ
 
 

 
Розвиток комунікативної компетенції учнів на уроках німецької мови як другої іноземної
 
Сучасна освіта вимагає впровадження новітніх педагогічних технологій та методик, поява яких викликана практичною реалізацією основних положень Національної доктрини розвитку освіти, Концепції загальної середньої освіти. Читати далі, натиснувши  ТУТ
 
РОБОТА З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
 
Головним соціокультурним компонентом змісту навчання, як відомо, є навчальний текст. В якості навчального тексту використовую як тематичні, краєзнавчі, художні тексти, так і діалоги (полілоги), вірші, пісні, листи, ситуативні кліше, інтерв'ю, аудиотекста бесід з носіями мови. читати далі
 

Використання інформаційно - комунікаційних технологій у процесі навчання предмета й у виховній роботі та Інтернет-проект на уроках німецької мови як одна з інноваційних освітніх технологій, спрямованих на формування мовленнєвої компетенції учнів.

У сучасних умовах інформатизації суспільства все більше зростає роль засобів масової інформації, особливо Інтернету, і їх вплив на всі сфери людської діяльності. читати далі
 

Методичні рекомендації по створенню інтерактивних вправ за допомогою програми-оболонки «Hot Potatoes»

Hot Potatoes - інструментальна програма-оболонка, що надає вчителям можливість самостійно створювати інтерактивні завдання без знання мов програмування і залучення фахівців в галузі програмування. За допомогою програми можна створити 10 типів вправ на різних мовах з різних дисциплін з використанням текстової, графічної, аудіо-та відеоінформації. читати далі

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту